Anlegget er åpent for uttak hver dag fra kl. 05 til 01. Du kan når som helst levere en sykkel i en stasjon. Kos deg på bysykkeltur!
Nei, mobilnummer og verifikasjonskoden er bare for å bekrefte hvem du er. Betalingen skjer med betalingskort (Visa eller Mastercard).
Heldiggris! Løs inn gavekortets verdikode her på websiden eller i appen, og følg stegene derifra.
Nei.
Nei, det er dessverre ikke mulig å spore syklene hvis de ikke står i en stasjon.
Dette finner du i appen vår eller i kartet vårt.
Appen for å planlegge, sjekke status og låse ut sykler kan lastes ned til iPhone eller Android.
Nei, du kan registere deg og ta ut en sykkel med utenlandsk nummer. Det er bare å endre på landskoden.
Nei, du må ha nytt abonnement hvert år. Skaff deg et nytt her.
Med bedriftsløsningen kan du lage og dele ut abonnement i form av verdikoder, hvert abonnement er personlig. Les mer her: oslobysykkel.no/bedrift
Vi er straks ferdige med utbyggingen av anlegget. Derfor kommer vi til å fokusere på å bygge ferdig der det allerede er planlagt stasjoner.
Noen ganger tar det litt tid før SMS-koden kommer frem. Prøv igjen etter en liten stund, om det skulle oppstå problemer.
SMS-koden benyttes kun for å verifisere at du er du, personlig PIN-kode lages under din profil og kan benyttes direkte på stativet for uthenting av sykkel.
Nei, Du får 5 ekstra 24-timers pass ved å kjøpe et abonnement til full pris, som medlem av OBOS. Abonnement kjøpt via en kampanje, eller på tilbud, vil ikke gi deg denne fordelen.
Følg oss på vår Facebook-side – der legger vi ut oppdateringer med jevne mellomrom. Vi sender også relevante oppdateringer om hva som skjer i bysykkelverdenen via e-post hvis du ønsker å bli kontaktet av oss. Husk da å legge inn e-postadresse i profilen din og huk av for at vi kan kontakte deg.
Ta kontakt med oss, enten via chatten her på hjemmesiden eller i appen Du kan også sende oss en mail til post@oslobysykkel.no. Du kan også ringe oss på tlf 915 89 700 på hverdager mellom 9-17.